فروشگاه یاب

بررسی انواع فروشگاه های اینترنتی

فروشگاه یاب

بررسی انواع فروشگاه های اینترنتی

سایت فروشگاه یاب به بررسی انواع فروشگاه های اینترنتی ایرانی و خارجی می پردازد و هدفش این است که بهترین فروشگاه های اینترنتی را به کاربران معرفی کند

پیوندهای روزانه
  • ۰
  • ۰

یک استراتژی بازاریابی آنلاین قوی به شما کمک می کند تا تجارت خود را تقویت کنید. ثابت شده است که این 10 استراتژی دیجیتال به شرکت ها در بهبود عملکرد خود کمک می کند. اگر آنها را به کار می گیرید، می توانید در راه ایجاد یک استراتژی بازاریابی اینترنتی مشخص باشید که به شما کمک می کند مشتریان بیشتری جذب کنید و مشتریان جدید را حفظ کنید.

بیشتر بخوانید : اهمیت بازاریابی آنلاین برای کسب و کار

1. در طراحی وب سایت سرمایه گذاری کنید

ما اغلب در مورد طراحی وب به عنوان یک تاکتیک بازاریابی فکر نمی کنیم، اما بر میزان زمان و توجه کاربر به صفحه شما تأثیر می گذارد. وب سایت شما مرکز تمام تلاش های دیجیتال مارکتینگ شما است، بنابراین اگر صفحه شما تمیز، خواندنی و جالب نیست، مهم نیست چقدر زمان برای توسعه استراتژی اختصاص می دهید - همچنان مشتریان خود را از دست خواهید داد. اگر مهارت های طراحی را ندارید که خودتان این کار را انجام دهید، پس ارزش آن را دارد که شخصی را برای ایجاد وب سایتی مدرن، جلب توجه و سازگار با موبایل استخدام کنید.

2. از بازاریابی و بهینه سازی موتورهای جستجو استفاده کنید

بازاریابی و بهینه سازی موتورهای جستجو بخشی از چیزی است که به کسب و کار شما کمک می کند تا در لیست نتایج موتورهای جستجو بالاتر ظاهر شود. با یک استراتژی سئو قوی، وب سایت شرکت شما با کلمات کلیدی مورد استفاده برای یافتن خدمات شما مرتبط می شود. این شانس شما را افزایش می دهد تا شرکتی باشید که یک فرد بعد از جستجوی آنلاین با آن کار می کند.

3. برنامه های وابسته و وابسته


با یک برنامه وابسته، افرادی که به شرکت شما اعتقاد دارند می توانند اطلاعات شما را به اشتراک بگذارند و بازار شما را بر روی یک پلت فرم مبتنی بر کمیسیون رشد دهند. یک برنامه وابسته یا وابسته برای هر کسب و کاری معنی ندارد. با این حال، اگر از این موارد استفاده کنید، می توانید به سرعت شاهد بهبود تلاش های بازاریابی خود بدون نیاز به انجام کارهای زیادی باشید.

4. یک مربی یا مشاور استخدام کنید


اگر در بازاریابی دیجیتال و اینترنتی متخصص نیستید، از کسی که متخصص است بپرسید. صدها مربی و مشاور بازاریابی اینترنتی در دسترس شما هستند که بسیاری از آنها می توانند در مورد آنچه باید تغییر دهید تا موفقیت را تغییر دهید، به شما مشاوره می دهند. برای صاحبان مشاغل کوچک که نیاز به تمرکز بر سایر سیستم های تجاری دارند، یک مربی یا مشاور می تواند بسیار مفید باشد.

5. از بازاریابی ایمیلی استفاده کنید


فقط ارسال ایمیل کافی نیست. شما می خواهید لیست های ایمیل مختلفی را در نظر بگیرید که نیازهای خاص هر فرد را برآورده می کند و می تواند رویکردی شخصی به کمپین های شما ارائه دهد. به عادات خرید مشتریان خود نگاه دقیق و روشنی بیندازید و از آن اطلاعات برای توسعه استراتژی خود استفاده کنید.

6. یک لیست ایمیل انتخابی بسازید


یک لیست ایمیل انتخابی به مشتریان این امکان را می دهد که نزد شما بیایند و برای دریافت مکاتبات ایمیل ثبت نام کنند. این به شما امکان می دهد با مشتریان بالقوه و مشتریان فعلی ارتباط برقرار کنید.

7. وارد مقالات یا اخبار شوید


با یک متخصص روابط عمومی کار کنید تا کسب و کار خود را وارد مقالات و اخبار در مورد موضوعات مرتبط با کاری کنید که انجام می دهید. این نه تنها به شما کمک می کند تا به عنوان یک متخصص مورد اعتماد شناخته شوید، بلکه کسب و کار شما را به پایگاه گسترده تری از مردم معرفی می کند. همچنین می‌توانید برای خدمات رایگان ثبت نام کنید که شما را با نویسندگانی که به دنبال منابع هستند، مانند Help a Reporter Out مرتبط می‌کند.

8. بیانیه های مطبوعاتی آنلاین بنویسید


هنگامی که از بیانیه های مطبوعاتی آنلاین استفاده می کنید، اطلاعات خود را در یک محیط رسمی به دست می آورید. این به روزنامه‌ها، وبلاگ‌ها یا سایر منابع رسانه‌ای اجازه می‌دهد تا اطلاعات شما را ببینند و پست‌هایی درباره شرکت شما بنویسند، بدون اینکه نیازی به تلاش برای اتصال و ادعای داستانی داشته باشید.

9. برگزاری مسابقات و هدایا


مردم عاشق مسابقات و هدایا هستند. هر زمان که بتوانید در ازای یک محصول یا خدمات رایگان، تبلیغات را از سوی مشتریان خود تشویق کنید، معمولاً شاهد افزایش خریدها یا ارتباطات خواهید بود.

10. یک وبلاگ را حفظ کنید


وبلاگ شما باید به دلایل مختلفی مورد استفاده قرار گیرد، از جمله اینکه به شما اجازه می دهد به طور مداوم کلمات کلیدی جدید را پست کنید و استراتژی موتور جستجوی خود را بهینه کنید. بیشتر از آن، وبلاگ شما به جایی تبدیل می شود که می توانید مشاوره ارائه دهید، اطلاعاتی را به اشتراک بگذارید و واقعاً با مشتریان خود ارتباط برقرار کنید. یک رابطه پایدار با اعتماد شروع می شود و وبلاگ شما راهی عالی برای ایجاد آن است.

  • ۰۱/۰۳/۱۰
  • مدیر سایت

استراتژی بازاریابی آنلاین

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی