فروشگاه یاب

بررسی انواع فروشگاه های اینترنتی

فروشگاه یاب

بررسی انواع فروشگاه های اینترنتی

سایت فروشگاه یاب به بررسی انواع فروشگاه های اینترنتی ایرانی و خارجی می پردازد و هدفش این است که بهترین فروشگاه های اینترنتی را به کاربران معرفی کند

پیوندهای روزانه

۴ مطلب در خرداد ۱۴۰۱ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

بازاریابی ارجاعی به این دلیل کار می کند که مصرف کنندگان به نظرات "افراد واقعی" بیشتر از تبلیغات سنتی اعتماد دارند. یکی از دلایلی که بسیار خوب کار می کند این است که از مشتریان فعلی شما استفاده می کند. به جای اینکه مجبور باشید خودتان سایت خود را تبلیغ کنید، از مشتریان خود کمک می گیرید تا سایت را برای شما تبلیغ کنند. با این کار، شانس بیشتری برای نمایش برند خود در معرض دید افراد دیگر خواهید داشت. این یک واقعیت است که تبلیغات دهان به دهان تأثیرگذار است. ارجاعات ناشی از بازاریابی دهان به دهان است که به فروش اجتماعی مربوط می شود. تبلیغات دهان به دهان یکی از دلایل بزرگ موفقیت آن است.

یک سیستم بازاریابی ارجاع کار می کند زیرا مردم بیشتر تحت تأثیر توصیه های محصولات دوستان قرار می گیرند. این بارها و بارها ثابت شده است. مطالعه ای توسط نیلسن نشان داد که مردم به توصیه های دوستان و خانواده نسبت به سایر منابع اعتماد دارند. این تنها یکی از بسیاری از مطالعاتی است که ثابت کرده است چرا این نوع بازاریابی موثر است. طبق مقاله‌ای توسط Disruptive Advertising، احتمال خرید چیزی در یک فرد 4 برابر بیشتر است زیرا یکی از دوستان یا اعضای خانواده آن را توصیه کرده است. در مقاله‌ای از Oberlo، یکی از نمونه‌هایی که آن‌ها به آن اشاره می‌کنند، برنامه Dropbox مبتنی بر ابر است. این شرکت در عرض 15 ماه از 100000 کاربر به 4000000 کاربر رسید.

این می تواند شامل معابد طراحی ایمیل ارجاع، صفحات فرود برنامه ارجاع، پیام رسانی برنامه ارجاع ثابت، مشاوره در مورد نحوه ترویج برنامه ارجاع خود و سایر تاکتیک ها برای افزایش نرخ ارجاع شما باشد. به برنامه ارجاع فعلی خود نگاه دقیقی بیندازید و تغییرات لازم را برای اجرای بهترین شیوه های ارجاع ایجاد کنید، بنابراین شما و مشتریانتان می توانید مزایای کاملی را که یک برنامه ارجاع مشتری درجه یک ارائه می دهد، تجربه کنید. با توجه به اینکه بازاریابی ارجاعی چقدر موثر است، کسب و کار شما به سادگی نمی تواند برنامه بازاریابی ارجاعی را اجرا نکند. بنابراین بازاریابی ارجاعی چیست؟ با شروع از ابتدا، بازاریابی ارجاعی، به جای تبلیغات سنتی، اقدامی است که در مورد یک محصول یا خدمات از طریق پایگاه مشتریان موجود یک کسب و کار، در میان گروه های دیگر از مردم، پخش می شود. آنها در ابتدا تا زمانی که برنامه بازاریابی ارجاعی خود را مبنی بر وعده فضای ذخیره اضافی رایگان برای ارجاع، به آنها از 100,000 کاربر به 4,000,000 در تنها 15 ماه رساندند. در مقاله‌ای توسط Talkable، مطالعات نشان داد که 76 درصد از کسب‌وکارهایی که برنامه‌های ارجاع دارند، بازاریابی ارجاعی را به عنوان روشی کم‌هزینه برای جذب مشتریان بیشتر در نظر می‌گیرند. در حالی که بازاریابی محتوا و بازاریابی رسانه های اجتماعی به طور منظم مورد بحث و بررسی قرار می گیرند، بازاریابی ارجاعی اغلب نادیده گرفته می شود.

به یاد داشته باشید، بازاریابی وابسته و بازاریابی ارجاعی تبلیغات رایگان نیستند، اما به آن فکر کنید مانند یافتن راه هایی برای کارآمدتر بودن با بودجه بازاریابی و افزایش درآمد. همین امر در مورد سایرین مانند Shopify و Enterprise Rent-A-Car نیز وجود دارد، اگرچه این دو مورد آخر بیشتر بر شکل بازاریابی ارجاعی متمرکز هستند که با بازاریابی وابسته یا بازاریابی تجارت به تجارت همپوشانی دارد. ممکن است اصطلاح بازاریابی ارجاعی را به جای جایگزین با بازاریابی مدافع، سفیر برند و بازاریابی تأثیرگذار ببینید، اما این عبارات همچنین می توانند معنای بسیار متفاوتی داشته باشند. بازاریابی ارجاعی (که بیشتر به عنوان بازاریابی دهان به دهان شناخته می شود)، یکی از قدیمی ترین اشکال بازاریابی است و حتی امروزه نیز موثر است. به عنوان مثال، شما می توانید برای هر ارجاعی که منجر به قرار ملاقات فروش می شود، انگیزه ایجاد کنید (صرف نظر از اینکه ارجاع خرید کند یا خیر). نمایندگان فروش یک دستگاه ارجاع بزرگ هستند، اگر هیجان زده نباشند و در برنامه ارجاع شما بررسی نشده باشند، به احتمال زیاد کار نخواهد کرد. پی پال، پس از رشد بسیار زیاد با یک برنامه ارجاع سخاوتمندانه برای مشتریان، اکنون برنامه ارجاع آنها را به بازرگانان و مشاغل محدود می کند و هنگام استفاده از آنها برای تراکنش، تخفیف هایی به آنها ارائه می دهد.

  • مدیر سایت
  • ۰
  • ۰

بازاریابی دیجیتال در مقابل بازاریابی سنتی – این یک نبرد قدیمی است که حتی امروز در سال 2022 ادامه دارد. بین بازاریابی سنتی آزمایش شده و آزمایش شده و بازاریابی دیجیتال نوآورانه و در حال تغییر، کدام یک برای شرکت یا کسب و کار شما بهتر است؟ بیایید نگاهی به این وبلاگ بیندازیم.


دیجیتال مارکتینگ چیست؟


دیجیتال مارکتینگ بازاریابی/تبلیغ محصولات/خدمات از طریق اینترنت از طریق رسانه های دیجیتال متعدد است. برخی از روش های محبوب بازاریابی دیجیتال عبارتند از:

بازاریابی ایمیلی
کمپین های رسانه های اجتماعی
تبلیغات موتورهای جستجو
سئو
بازاریابی وابسته
اینفلوئنسر مارکتینگ
وب سایت ها


بازاریابی سنتی چیست؟


بازاریابی سنتی هر نوع بازاریابی است که از طریق رسانه های آفلاین و بدون استفاده از اینترنت به دست کاربر می رسد. قبل از ظهور اینترنت در دهه 1990، تنها از این نوع بازاریابی برای چندین دهه استفاده می شد. برخی از روش های رایج بازاریابی سنتی عبارتند از:

آگهی های بازرگانی تلویزیون
تبلیغات رادیویی
مجلات
روزنامه ها
بیلبوردها
تراکت و پوستر
بازاریابی از راه دور
پست های مستقیم، کوپن
اینها روش های بازاریابی بود، اما تفاوت بین بازاریابی دیجیتال و بازاریابی سنتی چیست؟ برای فهمیدن به خواندن ادامه دهید.


10 تفاوت کلیدی بین بازاریابی دیجیتال و بازاریابی سنتی

 


1. مخاطبان هدف
وقتی صحبت از بازاریابی سنتی می شود، دسترسی به مخاطبان هدف محلی آسان است. وقتی صحبت از بازاریابی دیجیتال به میان می آید، دنیا صدف شماست زیرا می توانید افراد را از سراسر جهان هدف قرار دهید. هدف قرار دادن برخی جمعیت‌شناسی، علایق و ویژگی‌ها با بازاریابی دیجیتال آسان‌تر است. بنابراین در رقابت بازاریابی دیجیتال در مقابل بازاریابی سنتی، بازاریابی دیجیتال برنده مدال مخاطب هدف می شود.

2. تعامل با مصرف کننده
بازاریابی سنتی رویکرد شخصی تری دارد زیرا تعامل با مصرف کننده مستقیم تر است. وقتی صحبت از بازاریابی دیجیتال می شود، حضور فیزیکی بازاریاب الزامی نیست. این تعامل عمدتاً بصورت آنلاین به صورت نظرات، پاسخ ها و غیره است.

3. هزینه ها
بازاریابی سنتی با توجه به چاپ، تبلیغات رادیویی و تلویزیونی و غیره گران‌تر است و مقیاس‌بندی آن سخت‌تر است. بازاریابی آنلاین مقرون به صرفه تر است زیرا می توان بودجه تعیین کرد و ردیابی نتایج با نتایج بازاریابی در زمان واقعی بسیار آسان تر است. وقتی بازاریابی دیجیتال را با بازاریابی سنتی مقایسه می کنیم، تبلیغات دیجیتال ارزان تر است.

4. سرعت نتایج
ردیابی نتایج در مورد بازاریابی سنتی ممکن است هفته ها یا ماه ها طول بکشد. با بازاریابی دیجیتال، ردیابی نتایج با نتایج بلادرنگ با استفاده از گزارش ها و تجزیه و تحلیل وب بسیار آسان تر است. معیارهای بیشتری مانند بازدیدها، نرخ کلیک و غیره در دسترس هستند.

5. استراتژی
از آنجایی که تلاش‌های بازاریابی سنتی نتایج بلادرنگ ندارند، استراتژی‌گذاری با داده‌های محدود در دسترس بیشتر طول می‌کشد. بداهه‌سازی استراتژی برای کمپین‌های بازاریابی دیجیتال بسیار ساده‌تر است زیرا نتایج به راحتی در دسترس هستند.

6. پایداری
بازاریابی سنتی به شدت به نسخه های چاپی (مجلات، روزنامه ها، و غیره) بستگی دارد که محصول یا خدمات را توصیف می کنند. پلتفرم های دیجیتال مختلف اطلاعات محصول/خدمات را در قالب کپی نرم افزاری از طریق وب سایت خود، پلتفرم های رسانه های اجتماعی و غیره ارائه می دهند. این اطلاعات در هر زمان برای کاربر قابل دسترسی است.

7. بازخورد
ردیابی و تجزیه و تحلیل بازخورد به یک کمپین خاص از طریق بازاریابی دیجیتال آسان تر است زیرا یک خط ارتباطی باز وجود دارد. در بازاریابی سنتی، بازاریابان به سادگی امیدوارند که بازخورد منفی دریافت نکنند. به همین دلیل است که زمان و انرژی صرف گروه های متمرکز و تحقیقات بازار می شود. رفع اشکال در بازاریابی دیجیتال در مقایسه با بازاریابی سنتی آسان تر است.

8. ارتباطات
بازاریابی سنتی یک رویکرد ارتباطی یک طرفه دارد. بازاریابی دیجیتال شامل یک تعامل دو طرفه بین کاربر و بازاریاب است.

9. بازخورد
ردیابی و تجزیه و تحلیل بازخورد به یک کمپین خاص از طریق بازاریابی دیجیتال آسان تر است زیرا یک خط ارتباطی باز وجود دارد. در بازاریابی سنتی، بازاریابان به سادگی امیدوارند که بازخورد منفی دریافت نکنند. به همین دلیل است که زمان و انرژی صرف گروه های متمرکز و تحقیقات بازار می شود. رفع اشکال در بازاریابی دیجیتال در مقایسه با بازاریابی سنتی آسان تر است.

10. ارتباطات
بازاریابی سنتی یک رویکرد ارتباطی یک طرفه دارد. بازاریابی دیجیتال شامل یک تعامل دو طرفه بین کاربر و بازاریاب است. از این رو، هنگام بازاریابی دیجیتال در مقابل بازاریابی سنتی، قطعاً ارتباطات بهتر است.

 

بازاریابی دیجیتال در مقابل بازاریابی سنتی: مزایا و معایب



مقرون به صرفه - اگر بودجه کمی دارید، بازاریابی دیجیتال برای شما عالی است. بهترین بخش این است که می توانید با بودجه محدود کارهای زیادی انجام دهید و دقیقاً به آنچه می خواهید برسید. این بسیار مقرون به صرفه تر از بازاریابی سنتی است و کنترل و پیگیری بودجه نیز بسیار آسان تر است. این به خصوص برای استارت آپ ها عالی است.
دسترسی – وقتی نوبت به بازاریابی دیجیتالی می‌رسد، دسترسی جهانی است و سرمایه‌گذاری در آن می‌تواند حداقل باشد.
نتایج قابل اندازه گیری – نتایج بازاریابی در زمان واقعی و قابل پیگیری هستند. می‌توانید نحوه پیمایش کاربر در وب‌سایت، سرنخ‌ها، تبدیل‌ها و موارد دیگر را ردیابی کنید. با معیارهای زیادی که می توانید انتخاب کنید، می توانید تحلیلی عمیق از تلاش های بازاریابی خود دریافت کنید.
هدف گذاری – با دیجیتال مارکتینگ، دانستن اینکه ارتباط شما مخاطب مناسب را هدف قرار می دهد، بسیار آسان تر است. با استفاده از فیلترها، می‌توانید ویژگی‌های خاصی را برای مخاطبان هدف خود تعیین کنید و کاربران مرتبط را محدود کنید.
تعاملی – بازاریابی دیجیتال بسیار تعاملی است زیرا از یک رویکرد دو طرفه برای ارتباطات استفاده می کند. برای افزایش تعامل در صفحه خود می توانید به راحتی ارتباطات خود را به صورت مکالمه ای استراتژی کنید.
تبدیل‌های فوری – در مورد وب‌سایت‌ها، پست‌های رسانه‌های اجتماعی و غیره، بر خلاف بازاریابی سنتی که در آن کاربر به یک شماره تلفن یا یک فروشگاه فیزیکی هدایت می‌شود، تبدیل‌ها در محل انجام می‌شوند.
 

معایب دیجیتال مارکتینگ


رقابت بالا - با بازاریابی دیجیتال، دسترسی جهانی وجود دارد که به این معنی است که رقابت جهانی نیز برای مقابله وجود دارد. متمایز شدن از دیگران دشوار است - محصول/خدمات و ارتباطات شما باید بسیار منحصر به فرد باشند.
مهارت ها و آموزش – ایجاد کمپین های بازاریابی دیجیتال و آموزش مدیران بازاریابی بسیار زمان بر است.
تغییر سریع – ابزارها و روندهای بازاریابی به سرعت در حال تغییر هستند و از این رو، مهم است که با آنها به روز باشید.
CRM خسته کننده – انجام CRM (مدیریت ارتباط با مشتری) می تواند بسیار چالش برانگیز باشد. بازخورد منفی در وب سایت شما برای همه کاربران نمایش داده می شود و می تواند بر شهرت برند شما تأثیر بگذارد. مدیریت آن نیز یک وظیفه است.
طرفدار بازاریابی سنتی
هدف گذاری محلی – دسترسی به مخاطبان محلی با بازاریابی سنتی آسان تر است. به عنوان مثال، از طریق پخش های رادیویی و بیلبوردها می توانید به راحتی مردم یک شهر یا شهر خاص را هدف قرار دهید. همچنین می تواند به هدف قرار دادن مناطق روستایی که بازاریابی روزنامه، رادیو و تلویزیون در آنها بهتر عمل می کند، کمک کند.
پردازش آسان - پردازش ذهنی، به خاطر سپردن و یادآوری اطلاعات در نسخه های سخت در آینده آسان تر است.
بسیار موثر – بازاریابی سنتی از آنجایی که یک روش قدیمی بازاریابی است و برای دستیابی به مخاطبان هدف مناسب آزمایش و آزمایش شده است، میزان موفقیت خوبی دارد.
معایب بازاریابی سنتی
پرهزینه – در مقایسه با بازاریابی دیجیتال گران تر است. هزینه‌های چاپ برای روزنامه‌ها، مجلات، جزوه‌ها، بروشورها و غیره وجود دارد. اجرای تبلیغات در رادیو و تلویزیون نیز پرهزینه است و بیلبوردها باید اجاره شوند. در دیجیتال مارکتینگ، هزینه های کمتری وجود دارد.
ردیابی مشکل است نقطه ضعف بازاریابی سنتی این است که راه هایی برای ردیابی نتایج کمپین وجود دارد اما هیچ تحلیل عمیقی وجود ندارد. از این رو، هیچ راهی برای دانستن اینکه چه چیزی می‌توانست بهتر یا متفاوت انجام شود یا چه چیزی در کمپین‌های قبلی درست یا غلط بوده، وجود ندارد.
کاهش محبوبیت – بسیاری از برندها آنلاین بودن را به پایبندی به روش های بازاریابی سنتی مانند روزنامه ها و مجلات ترجیح می دهند. اینترنت دسترسی بالاتری دارد و برای اکثر مردم به راحتی قابل دسترسی است. برای عمیق‌تر کردن، برخی از آمارهای بازاریابی دیجیتال در مقابل بازاریابی سنتی بیان می‌کنند که حدود 60 درصد از کسب‌وکارها قبلاً تلاش‌های بازاریابی خود را به بازاریابی دیجیتال تغییر داده‌اند.


حکم نهایی در بازاریابی دیجیتال در مقابل بازاریابی سنتی


بنابراین، حکم ما چیست - بازاریابی دیجیتال یا بازاریابی سنتی؟ همه چیز به این بستگی دارد که مخاطب هدف شما چه کسی است. مخاطبان شما همچنین می توانند از ترکیبی از هر دو استراتژی لذت ببرند. ترجیحات، علاقه‌مندی‌ها، دوست نداشتن‌ها، الگوهای خرید و غیره آن‌ها را درک کنید. هنگامی که تشخیص دادید که آنها چه نوع داده‌هایی را بیشتر مصرف می‌کنند، سپس شروع به استراتژی‌سازی کنید.

حتی اگر فکر می‌کنید بازاریابی سنتی برای شما بسیار قدیمی است، توصیه می‌کنیم بازاریابی دیجیتال را به‌کلی نادیده نگیرید. این نیاز روز است، به ویژه با وجود همه گیری در حال انجام. برای اطلاعات بیشتر، اهمیت تحول دیجیتالی یک تجارت را بخوانید. تلاش های بازاریابی خود را بر اساس جمعیت شناسی توزیع کنید.

با این حال، اگر برند شما به مخاطبان مسن‌تر پاسخ می‌دهد، بازاریابی سنتی مورد نیاز است. تلاش های دیجیتال مارکتینگ می تواند تمرکز ثانویه شما باشد.

اگر محصول یا خدمات شما برای مخاطبان جوان‌تر مناسب است، باید تمام تلاش خود را انجام دهید و بر بازاریابی دیجیتال تمرکز کنید. برای کسب و کارهای کوچک نیز عالی است که در ابتدا حضور خود را آغاز کنند، زیرا ارزان است و دسترسی و تعامل بالایی دارد.

ROI یا بازگشت سرمایه دغدغه هر بازاریاب است. وقتی صحبت از بازاریابی دیجیتال در مقابل بازگشت سرمایه بازاریابی سنتی می شود، واقعاً بسیار ذهنی است. بازاریابی دیجیتال در صورتی که مخاطبان شما بزرگتر باشند، بازگشت سرمایه بهتری را ارائه می دهد، زیرا کمک می کند تا با سرمایه گذاری کمتر به مخاطبان بیشتری برسید، در حالی که با بازاریابی سنتی، تنها به مخاطبان محلی محدود می شود.

 

  • مدیر سایت
  • ۰
  • ۰

یک استراتژی بازاریابی آنلاین قوی به شما کمک می کند تا تجارت خود را تقویت کنید. ثابت شده است که این 10 استراتژی دیجیتال به شرکت ها در بهبود عملکرد خود کمک می کند. اگر آنها را به کار می گیرید، می توانید در راه ایجاد یک استراتژی بازاریابی اینترنتی مشخص باشید که به شما کمک می کند مشتریان بیشتری جذب کنید و مشتریان جدید را حفظ کنید.

بیشتر بخوانید : اهمیت بازاریابی آنلاین برای کسب و کار

1. در طراحی وب سایت سرمایه گذاری کنید

ما اغلب در مورد طراحی وب به عنوان یک تاکتیک بازاریابی فکر نمی کنیم، اما بر میزان زمان و توجه کاربر به صفحه شما تأثیر می گذارد. وب سایت شما مرکز تمام تلاش های دیجیتال مارکتینگ شما است، بنابراین اگر صفحه شما تمیز، خواندنی و جالب نیست، مهم نیست چقدر زمان برای توسعه استراتژی اختصاص می دهید - همچنان مشتریان خود را از دست خواهید داد. اگر مهارت های طراحی را ندارید که خودتان این کار را انجام دهید، پس ارزش آن را دارد که شخصی را برای ایجاد وب سایتی مدرن، جلب توجه و سازگار با موبایل استخدام کنید.

2. از بازاریابی و بهینه سازی موتورهای جستجو استفاده کنید

بازاریابی و بهینه سازی موتورهای جستجو بخشی از چیزی است که به کسب و کار شما کمک می کند تا در لیست نتایج موتورهای جستجو بالاتر ظاهر شود. با یک استراتژی سئو قوی، وب سایت شرکت شما با کلمات کلیدی مورد استفاده برای یافتن خدمات شما مرتبط می شود. این شانس شما را افزایش می دهد تا شرکتی باشید که یک فرد بعد از جستجوی آنلاین با آن کار می کند.

3. برنامه های وابسته و وابسته


با یک برنامه وابسته، افرادی که به شرکت شما اعتقاد دارند می توانند اطلاعات شما را به اشتراک بگذارند و بازار شما را بر روی یک پلت فرم مبتنی بر کمیسیون رشد دهند. یک برنامه وابسته یا وابسته برای هر کسب و کاری معنی ندارد. با این حال، اگر از این موارد استفاده کنید، می توانید به سرعت شاهد بهبود تلاش های بازاریابی خود بدون نیاز به انجام کارهای زیادی باشید.

4. یک مربی یا مشاور استخدام کنید


اگر در بازاریابی دیجیتال و اینترنتی متخصص نیستید، از کسی که متخصص است بپرسید. صدها مربی و مشاور بازاریابی اینترنتی در دسترس شما هستند که بسیاری از آنها می توانند در مورد آنچه باید تغییر دهید تا موفقیت را تغییر دهید، به شما مشاوره می دهند. برای صاحبان مشاغل کوچک که نیاز به تمرکز بر سایر سیستم های تجاری دارند، یک مربی یا مشاور می تواند بسیار مفید باشد.

5. از بازاریابی ایمیلی استفاده کنید


فقط ارسال ایمیل کافی نیست. شما می خواهید لیست های ایمیل مختلفی را در نظر بگیرید که نیازهای خاص هر فرد را برآورده می کند و می تواند رویکردی شخصی به کمپین های شما ارائه دهد. به عادات خرید مشتریان خود نگاه دقیق و روشنی بیندازید و از آن اطلاعات برای توسعه استراتژی خود استفاده کنید.

6. یک لیست ایمیل انتخابی بسازید


یک لیست ایمیل انتخابی به مشتریان این امکان را می دهد که نزد شما بیایند و برای دریافت مکاتبات ایمیل ثبت نام کنند. این به شما امکان می دهد با مشتریان بالقوه و مشتریان فعلی ارتباط برقرار کنید.

7. وارد مقالات یا اخبار شوید


با یک متخصص روابط عمومی کار کنید تا کسب و کار خود را وارد مقالات و اخبار در مورد موضوعات مرتبط با کاری کنید که انجام می دهید. این نه تنها به شما کمک می کند تا به عنوان یک متخصص مورد اعتماد شناخته شوید، بلکه کسب و کار شما را به پایگاه گسترده تری از مردم معرفی می کند. همچنین می‌توانید برای خدمات رایگان ثبت نام کنید که شما را با نویسندگانی که به دنبال منابع هستند، مانند Help a Reporter Out مرتبط می‌کند.

8. بیانیه های مطبوعاتی آنلاین بنویسید


هنگامی که از بیانیه های مطبوعاتی آنلاین استفاده می کنید، اطلاعات خود را در یک محیط رسمی به دست می آورید. این به روزنامه‌ها، وبلاگ‌ها یا سایر منابع رسانه‌ای اجازه می‌دهد تا اطلاعات شما را ببینند و پست‌هایی درباره شرکت شما بنویسند، بدون اینکه نیازی به تلاش برای اتصال و ادعای داستانی داشته باشید.

9. برگزاری مسابقات و هدایا


مردم عاشق مسابقات و هدایا هستند. هر زمان که بتوانید در ازای یک محصول یا خدمات رایگان، تبلیغات را از سوی مشتریان خود تشویق کنید، معمولاً شاهد افزایش خریدها یا ارتباطات خواهید بود.

10. یک وبلاگ را حفظ کنید


وبلاگ شما باید به دلایل مختلفی مورد استفاده قرار گیرد، از جمله اینکه به شما اجازه می دهد به طور مداوم کلمات کلیدی جدید را پست کنید و استراتژی موتور جستجوی خود را بهینه کنید. بیشتر از آن، وبلاگ شما به جایی تبدیل می شود که می توانید مشاوره ارائه دهید، اطلاعاتی را به اشتراک بگذارید و واقعاً با مشتریان خود ارتباط برقرار کنید. یک رابطه پایدار با اعتماد شروع می شود و وبلاگ شما راهی عالی برای ایجاد آن است.

  • مدیر سایت
  • ۰
  • ۰

بازاریابی آنلاین فعالیت استفاده از کانال های مبتنی بر وب برای انتشار پیام هایی در مورد برند، محصول یا خدمات یک شرکت به مشتریان بالقوه است. روش های مورد استفاده عموماً شامل ایمیل، رسانه های اجتماعی، تبلیغات نمایشی، بهینه سازی موتور جستجو و موارد دیگر است. هدف بازاریابی دستیابی به سرنخ های واجد شرایط بیشتر و کسب معاملات بیشتر با کامل ترین و یکپارچه ترین سیستم CRM سنگاپور است.

چرا بازاریابی آنلاین مهم است؟

بازاریابی آنلاین با بازاریابی سنتی متفاوت است که معمولاً از رسانه هایی مانند تبلیغات چاپی، بیلبوردها، تلویزیون و رادیو استفاده می کند. این استراتژی به طور فزاینده ای برای کسب و کارهای مختلف اهمیت دارد. علاوه بر این، دلیل اینکه شما باید از مزایای بازاریابی آنلاین استفاده کنید، تغییر عادات مصرف کننده است. خریداران احتمالاً قبل از خرید در مورد خریدهای خود به صورت آنلاین تحقیق می کنند، حتی زمانی که در فروشگاه هستند. به طور کلی، همه کسب‌وکارها باید برخی از فعالیت‌های بازاریابی آنلاین را در تبلیغات کلی خود پیاده‌سازی کنند، در غیر این صورت با خطر ضرر مواجه می‌شوند. جدای از آن، دلایل دیگر عبارتند از:

1. مشتریان شما نیز آنلاین هستند

با توجه به اینکه بیش از 4.2 میلیارد نفر در اینترنت هستند، این یک فرصت عالی برای شماست تا به مشتریان بالقوه ای که به دنبال کسب و کار شما هستند دسترسی پیدا کنید. مردم از اینترنت برای یافتن انواع داده ها استفاده می کنند. آنها دائماً در جستجوی یافتن اطلاعات مرتبط در مورد مشاغل، محصولات و خدمات هستند.

بازاریابی اینترنتی آنلاین برای کسب و کار شما بسیار ارزشمند است زیرا به شما کمک می کند با مشتریان احتمالی که بیشتر به تجارت شما علاقه مند هستند ارتباط برقرار کنید. نرم افزار POS از HashMicro برای رفع نیازهای هر کسب و کاری قابل تنظیم است.

 

2. ایجاد ارتباط دو طرفه

تبلیغات سنتی ارتباطات خود را فقط در یک جهت اجرا می کند. به عنوان مثال، وقتی یک تبلیغ تلویزیونی یا یک آگهی چاپی در روزنامه می سازید، پس از آن، فقط منتظر می مانید و امیدوار هستید که مخاطب آگهی را ببیند و از کسب و کار بازدید کند. اما اگر مخاطبان شما سؤالاتی داشته باشند یا بخواهند درباره کسب و کار، محصول یا خدمات شما اطلاعات بیشتری کسب کنند، چه؟ وقتی مکالمه دو طرفه ندارید انجام این کار سخت است.

شما می توانید از طریق چندین کانال بازاریابی مختلف به مشتریان دسترسی پیدا کنید. اگر شخصی آگهی تبلیغاتی را مشاهده کرد و سؤالی داشت، می تواند اطلاعات تماس شما را پیدا کند و با شما تماس بگیرد تا بتواند درهای ارتباط را باز کند و با او ارتباط برقرار کند. این باعث می شود مصرف کنندگان احساس کنند که توسط تیم و شرکت شما مورد استقبال و ارزش قرار می گیرند.

3. به شما امکان می دهد ترافیک با کیفیتی دریافت کنید

یکی از بزرگترین موانع تبلیغات "سنتی" دانستن چشم انداز آن است. هنگام استفاده از تبلیغات سنتی، کسب و کارها تمایل دارند که بدانند به چه تعداد سرنخ ارزشمند خواهند رسید. بازاریابی آنلاین برای کمک به شما برای دریافت ترافیک با کیفیت بسیار مهم است. توانایی هدف قرار دادن سرنخ های خاص به شما کمک می کند تا ترافیک را به رسانه های شرکت خود هدایت کنید.

شما می توانید مشتریان بالقوه را به طور خاص بر اساس ویژگی های مختلف هدف قرار دهید. بازاریابی آنلاین اجازه می دهد تا بر اساس اطلاعات جمعیتی، وضعیت اجتماعی-اقتصادی، سرگرمی ها، علایق یا عادات خرید، هدف گذاری شود. کسب و کارها می توانند اطمینان حاصل کنند که فقط افراد بالقوه به آنها علاقه مند هستند. یکی از نمونه های استراتژی که می توان انجام داد، اتوماسیون بازاریابی برای افزایش تبدیل فروش است. به روز رسانی ها یا تخفیف های شخصی را بر اساس ترجیحات مشتری ارائه دهید.

 

4. افزایش دید کسب و کار

نماد ایزومتریک با افرادی که روی تصویر برداری سه بعدی استراتژی برند جدید کار می کنند
وقتی می خواهید بیشتر از کسب و کار خود را ببینید، باید دید کسب و کار خود را افزایش دهید. انجام این کار از طریق فعالیت‌های آفلاین می‌تواند دشوار باشد، زیرا کسب‌وکار کنترل زیادی روی افرادی که محتوای بازاریابی شما را می‌بیند، ندارد. با بازاریابی آنلاین، مشاغل می توانند در معرض صدها یا حتی هزاران نفر باشند. اینترنت به طور مداوم کسب و کار شما را بازاریابی می کند و عموم می توانند به وب سایت یا رسانه های اجتماعی شما 24 ساعته دسترسی داشته باشند. این بدان معناست که کسب و کار همیشه برای مخاطب قابل مشاهده است.

 

نتیجه

می توان گفت بازاریابی آنلاین مقرون به صرفه است و نوعی سرمایه گذاری با کیفیت است. وقتی در این روش سرمایه گذاری می کنید، اگر بتوانید آن را مدیریت کنید، بازده خوبی خواهید داشت. یک استراتژی موثر به شما کمک می کند تا در زمان مناسب به چشم انداز مناسب برسید.

  • مدیر سایت